Svar från frågestunden

Har sammanställt frågorna från frågestunden och svarat på den :)

1. Kommer det ut någon annan bok efter fyran, Breaking Dawn (Så länge vi båda andas)
Svar: Det är inte planerat så i nuläget iallafall, men man vet ju aldrig.

2. Vilka av karaktärerna tycker du är hetast? Nämn minst två!
Svar: Edward såklart, han är min älskling <3 Jacob är väldigt het i New Moon, när han har klippt håret, tycker inte att han klär i långt hår (och har ni sett musklerna!? GOD <3). Hm... Jasper är inte så dum faktiskt... fast han är mer söt än het.

3. Är Kristen fortfarande ihop med Michael Angarano?
Svar: Ja, Kristen och Michael är fortfarande tillsammans. Gör de slut får det antagligen rätt stor uppmärksamhet i media, så det är nog ingen störra risk att man missar det ;)

4. Kommer Midnight Sun ges ut som bok?
Svar: Stephenie har för tillfället tagit en paus från Midnight Sun eftersom hon blev väldigt ledsen när den läckte ut på internet (nu har hon själv dock lagt upp den på sin hemsida). Så om och isåfall när Midnight Sun kommer ges ut är ännu oklart.

5. Vad handlar Twilight om egentligen? Ge mig en bra anledning att se den.
Svar: Oj, du, jag skulle kunna skriva en hel uppsats om varför Twilight är bäst! Men jag ska försöka ta det i korta drag ;)
Twilight handlar om 17-åriga Bella Swan som flyttar till Forks för att bo hos sin pappa. I skolan får hon syn på de vackra syskonen Cullen och blir genast intresserad av Edward. Först undviker han henne men inser sen att han inte kan vara utan henne. En stark kärlek byggs upp emellan dem, men det finns en hemlighet som skiljer dem från andra par. Edward är vampyr. Och att vara kär i en vampyr är farligare än Bella hade kunnat föreställa sig.
Varför ska du se den? Jadu.. det är svårt att egentligen säga varför den är så bra, men den är verkligen... fantastisk. Den har allt; kärlek, action, spänning och humor. Det är en film man älskar helt enkelt.  Dessutom tror jag att uppföljaren, New Moon, kommer att bli ännu bättre :)


Kommentarer
Postat av: Imme

Hej det har ju kommit ut en ny bok, Men det är inte fortsättning, Bara Edward Cullens sätt att se på historien, :)

2009-08-21 @ 19:16:04
Postat av: erica

Hej, jag har en fråga om en scen i Twilight; När det har gått ungefär en timma och en kvart av filmen ska bella gå till det där lunchstället hon och charlie brukar äta på, och mike säger att han inte gillar att det är "hon och Cullen". När bella kommer in för att äta ger servitrisen något till en kvinna, den kvinnan är så himla lik Stephenie Meyer! Jag undrar om det kan vara hon?



Detta blev lite rörigt, men jag hoppas att du förstår ;)

2009-08-22 @ 11:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0